Telefon icon

(044) 223 38 55

Ks icon

(096) 585 99 55

Vodafone icon

(095) 389 99 55

Технічна підтримка та сервісна політика SolarX

Medium %d0%9f%d0%b8%d0%ba%d1%82%d0%be%d0%b3%d1%80%d0%b0%d0%bc%d0%bc%d0%b0 %d1%81%d0%b5%d1%80%d0%b2%d0%b8%d1%81 2

Компанія «Солар Ікс», дотримуючись концепції високого рівня якості в галузі і орієнтуючись на високі вимоги ринку автономного електроживлення, створила на своїй базі сервіс-центр з метою технічного супроводу обладнання та рішень, що поставляються під брендом SolarX, а також для забезпечення максимально безвідмовної і безперервної роботи відповідальних систем споживачів.
Система обслуговування Замовників і Партнерів і команда технічних фахівців надає користувачам наступні переваги:
- технічна консультація по автономному електроживлення від приватних пропозицій до комплексних рішень;
- професійний мобільний сервіс, в тому числі і існуючого обладнання інших брендів на об'єктах Партнерів і Замовників;
- грамотний попередній технічний аудит об'єктів Замовника;
- поставка і підтримання наявності необхідних комплектуючих і витратних матеріалів, оригінальних запасних частин і ремкомплектів;
- підмінний фонд, в разі необхідності діагностики і сервісу обладнання в лабораторних умовах;
- електротехнічна лабораторія для здійснення кваліфікованої передпродажної і сервісною діагностики, а також проведення сервісного супроводу обладнання, що постачається;
- навчання персоналу замовника, проведення тематичних заходів, спрямованих на детальне інформування партнерів про технічні можливості обладнання і технологічні новинки в галузі.
В процесі співпраці технічні фахівці компанії, при необхідності забезпечать практичну підготовку для персоналу Замовника.
Розвиток партнерської мережі по всій країні з метою поліпшення роботи системи обслуговування, сприяє створенню оперативних ділянок на базі партнерських компаній для обслуговування і сервісного супроводу в регіонах, де знаходяться об'єкти користувачів, так як нам дуже важливо надати своєчасні і якісні послуги з технічного забезпечення, щоб підвищити надійну безперебійну роботу критичних систем користувачів і підтримати конкурентоспроможність джерел безперебійного живлення SolarX в своїй галузі.

Наступним етапом розвитку цієї програми планується створення мобільного технічного навчального центру, де планується регулярне проведення професійної підготовки з подальшою атестацією і делегуванням повноважень партнерів в регіоні.
Гарантійна політика компанії «Солар Ікс».
1. Все обладнання SolarX має обов'язкову гарантію 12 місяців за умови дотримання правил підключення та відповідних умов експлуатації.
2. По закінченню гарантійного терміну, Замовник може продовжити використання послуг сервісу «Солар Ікс» при укладанні договору на сервісне обслуговування.

Для забезпечення користувачів своєчасним і зручним післяпродажним сервісом, незалежно, де було придбано обладнання або рішення SolarX на території України, завжди є можливість звернення за послугами в найближчий партнерський сервісний центр обслуговування клієнтів авторизованих дилерів з продажу та технічного супроводу систем SolarX у Вашому регіоні.
Крім того, компанія «Солар Ікс» готова надавати послугу Технічного Аудиту, що дозволяє чітко визначити параметри майбутньої системи автономного живлення або модернізації вже існуючої, грамотно підійти до підбору обладнання, витратних матеріалів та до оптимізації витрат Замовників в стартових вкладень, ще на етапі складання первинного рішення по системі резервного електроживлення.
Основні переваги послуги «Технічний Аудит»:
1. Аналіз енергоспоживання об'єкта для підбору оптимального рішення по ДБЖ.
2. Надання звіту діагностики про використання ІБП.
3. Відповіді на запитання та навчання користувачів на місці.
4. Широкий вибір систем харчування по потужності, топології і конструкційним особливостям.
5. Сервісні центри.
Кожен сервісний центр «Солар Ікс» оснащений необхідним професійним діагностичним обладнанням та інструментом. Технічний персоналом з багатим практичним досвідом і професійними навичками.
Компанія «Солар Ікс» надає безкоштовну консультацію по послугах, устаткуванню, технологіям та іншим технічним питанням з будь-якого номером, вказаним на сайті.

Одне з найважливіших умов безперебійної роботи обладнання і систем, а також найважливіших бізнес процесів користувачів, є не тільки грамотна інсталяція системи харчування на об'єкті замовника, а й виконання умов експлуатації прописаних в керівництві користувача. Крім того, СВОЄЧАСНЕ, кваліфіковане сервісне обслуговування. Виконання цих умов забезпечить безперебійність, збільшення ресурсу обладнання і значно скоротить витрати користувачів в процесі експлуатації і в разі непередбачених обставин.

03.05.18